torsdag 21 juli 2011

Som lovat!

Lite bättre till mods idag efter ventilerandet, kanske har det att göra med att shoppingnerven fått sitt i form av beställning av kappa, tunika och kofta på H&M, att deppa är farligt för lilla shoppinggalna mig.... Dock tvingade jag mig själv att säga stopp vid tre plagg och lovade mig själv att betala in på en gång och inte maska med nån avbetalning . Man lär sig bättre om det svider till på en gång :)

Idag näst sista dagen på jobbet, besök av långväga bekanta ikväll som vi inte har speciellt mycket kontakt med och hon är dessutom höggravid med deras första barn , wish me luck!!!!!

Puss & kram på er!




- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hi hi, skönt att det känns bättre. Inte så konstigt att vi deppar ihop ibland dock.

    Lycka till ikväll!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, lycka till. Det är jobbigt att umgås med gravida! Det bara är så! Man vill ju så gärna vara i samma sits!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar jag kunde ge dig en kram. Det är såå jobbigt och frustrerande att vara ofrivilligt barnlös. Men samtidigt så otroligt svårt att acceptera situationen som den är. Jag tror att det är extra viktigt att ofta unna sig sådant som får en att må bra. Lite extra vardagslyx liksom.

    SvaraRadera