söndag 3 juli 2011

Update

Har haft en mysig helg som har rasat snabbt förbi, huvudvärken släppte igår som tur var och han däruppe hörde mig och lät mig ha en mensfri helg, så skönt men som ni alla vet tågar jag nu in i den värsta veckan, andra "riktiga" ruvarveckan..... Har hunnit med fika, shopping och date med mannen som istället för båttur blev middag på O´learys och sen Pirates of the Carribean 3D, det blev en mysig kväll och det var härligt att hand i hand smyga igenom stan i sommarkläder och med paraply över våra huvuden.

Idag har vi rensat lite hemma, har skurat lite i duschen och hängt upp nytt duschdraperi på vår lilla toalett, helt sjukt vad ett duschdraperi kan bli äckligt efter ett tag=) 
Har även firat guddotter nr 2 som fyllt 1 år=)

Imorgon är det RD 12 och inget nytt på himlen än... inga rejäla menskänningar, men det brukar jag heller inte ha riktigt så jag är kluven, den kan dyka upp närsom... Är liksom lite tacksam att jag fått gå så här pass långt och inte känt något, tror jag är lite knäpp men jag är fröken realist som inte tar ut något i förskott. Testa i förväg kommer inte på fråga för jag vill inte grusa den lilla föhoppning som finns fast jag försöker att kväva den i sin linda...

Imorgon är det upp och jobba igen, denna vecka intar Gatufesten Sundsvall och jag ska ta mig ut onsdag och torsdag, onsdag med älskade fina L som är en utav de finaste människorna i världen och på torsdag med kära syster och kusin. Förhoppningsvis blir båda kvällarna löjligt alkoholfria och jag kan njuta av glädjerus istället för annat rus, det brukar ändå vara det allra bästa!

Idag har jag även på mannens begäran inhandlat en "Pippikofta" som åter igen inkommit till Ruth med Flera, ska visa imorgon=)

Kraaam!

1 kommentar: