lördag 9 juli 2011

A while ago...

Har inte haft tid att blogga nu på några dagar....
Inte heller lust eller särskilt intressanta saker att skriva...

Vet inte om jag har så intressanta saker nu heller att uppdatera men vill iallafall göra ett litet avtryck härinne. Känner mig rätt så nollställd på göra-barn-fronten... Mensen är ju slut imorgon, och jag har testdag på måndag hur töntigt det än känns så måste jag ju testa och fylla i den idiotiska lappen som ska tillbaka till Umeå. På något sätt klandrar jag nästan dem för att det inte lyckades, känns lite lättare att det var de som inte lyckades få till mer än en liten befruktning som sedan inte tog sig... Vet att det är löjligt men ibland vill man bara koppla bort att jag är orsaken till att det inte fäste...

Älsklingen har iallafall fått börja käka zink och folsyra nu och han gör det pliktskyldigt, han har även börjat springa nu och försöker jobba upp en bra kondition tills han ska springa lidingöloppet i september. Det känns skönt att han försöker komma i bra form igen, för den har varit bra långt borta senaste åren. Man vet ju aldrig hur mycket sånt spelar in.

I torsdags körde jag kväll nr 2 på gatufesten och lite sorglig i sinnet körd jag även bubbel för hela slanten, så jag mådde inte superbra igår!!! Kom ändå igen till kvällen så pass att vi kunde ha några fina vänner på grillbesök i värmen.

Idag har mannen spelat golf och jag har spenderat tiden med syster och älskade guddottern. Fick låna henne själv ett par timmar när hon åkte och jobbade och innan pappsen kom hem från golfrundan tillsammans med mannen.

Nu är det soft i soffan och imorn blir det lite pyssel här hemma , vi funderar på sista minuten-resa till veckan men har inte bestämt oss än...

Kram kram

1 kommentar:

  1. Usch och fy, jag känner så mycket med dig. Känner igen känslan. Men ge inte upp ännu. Sommaren blir säkert en tuffare period eftersom att ingen klinik är öppen utan man får stå på "hold". Du ska se att du får igen orken och energin när hösten kommer och kliniken öppnar. Det är inte länge kvar nu! En sista minuten låter som en bra idé. Att få komma iväg kan vara skönt och ett bra sätt att få tankarna på annat!

    KRAM!!

    SvaraRadera