fredag 29 juli 2011

På varmare breddgrader

Skickar en hälsning från Turkiet såhär näst sista dagen, vi har haft det otroligt skönt inte jäktat iväg på olika utflykter utan bara slappat solat och badat , vädret har varit kanon hela tiden och jag har kunnat koppla bort barnprocessen rätt bra förutom en ägglossning som jag inte fick grepp om på dag 22 hade jag fortfarande inte haft någon vilket betyder att jag kan ha haft de två senaste dagarna har känt lite hugg men inget märkbart, det som varit skönast är att vi kunnat släppa våra hämningar gällande tidpunkter för sex så vi har helt enkelt haft det så fort andan fallit på, vilket är förvånansvärt ofta när man inte måste tänka på ev ägglossning och ev graviditet...
SKÖNT!!!

Imorgon kväll far vi hem har ytterligare en veckas semester som ska bestå av slipning ute på altanen + olja i ny ljusare färg samt ett bilköp av en andra bil till vår passat som i dagsläget verkar luta åt en Skoda, storlek får vi se.

Har iallafall läst era bloggar och hängt med även om jag inte kommenterat !!!!


Kramar på er!!




Ännu en fördel med att inte IVF:a;)

5 kommentarer:

  1. Låter underbart! Jag upplever själv att det är lättare att koppla bort barnlöshet och IVF:ande när man kommer iväg hemifrån.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter ljuvligt och ser gott ut! Skönt att kunna koppla bort allt!! :]

    kram!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att ni har kunnat koppla av ordentligt :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade det trevligt även idag. Välkommen hem till Sverige igen. Hoppas avslappningen fortsätter även på kallare breddgrader. Kram Kix

    SvaraRadera