onsdag 21 september 2011

Framskjuten

Jaha så verkar det som att jag åter igen blir framskjuten för sprutstart....

Ingen mens ännu i syne trots CD 65 känns det som, har iallafall passerat 35 dagar med hästlängder och måste få mensen senast fredag om det med säkerhet inte ska bli framskjutet. Jag vet att det löser sig iaf en vecka mer eller mindre spelar ingen roll den stressen har jag släppt för länge sen.

Jag börjar fundera om jag är FÖR avslappnad...

Har haft tokont i brösten i flera dagar så mensen borde trots allt vara här snart. Jag vill bara inte vara det där undantaget jämt. Sist det hände i vintras sa sköterska T att det VÄLDIGT sällan händer....

Jaha tänkte jag då, så roooligt att vara unik!!! Det är man ju sällan annars:)

Helgens topp blir BLOGGTRÄFF med fina flickor, ni som ännu inte mailat, KOM IGEN!! Ni vågar! Vi behöver varandra !!!!!

Kram och natti!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: