måndag 26 september 2011

sett på tv

Såg såklart "Barn till varje pris" på SVT och jag vet inte riktigt vart jag har alla mina tankar och funderingar. Till stor del positivt och kanske lite mer negativt, får nog fundera lite till innan jag skriver mer.
Nu ser jag på Hollywoodfruar och mår så illa av att se hemska kärringen Gunilla tortera sitt barn.
Gode Gud låt inga fler så korkade människor få bli föräldrar till oskyldiga barn.

För övrigt;
Tack ni fina fina bloggtjejer som förgyllde hela min dag i lördags!!! Oj som vi pratade, diskuterade och hade oss! Jag är så glad att ni finns=)
Och hoppas för allt i världen att jag inte trampar någon på tårna när jag säger min mening.

Status i försök 3:
Sprutstart på onsdag, fick klartecken från E på läkarpraktiken att jag kunde köra på, har ju fått blödningen så jag borde vara nedreglerad...Jag hopppas verkligen att oddsen iallafall är för oss med medicineringen denna gång! Det vore skönt att ha hyffsade förutsättningar för en gångs skull!
Imorn är det öven dags för första akupunktur träffen, ska bli enormt spännande, dyrt och förhoppningsvis ha positiva effekter på lilla mig. Jag kommer att testa detta försök och känna efter sen om det är något jag vill fortsätta med.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Det är alltid härligt med bloggträffar, de lever man länge på. Håller tummarna för ditt nya försök!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande med akupunktur. Har också funderat på att prova på det, berätta gärna vad du tyckte :-) Kram!

    SvaraRadera