måndag 12 september 2011

lite tom i bollen

Har varit lite off hela helgen, vet inte om sprayen har påverkat mig på något sätt men inte varit sugen på att mysa och kela med älsklingen direkt. Bara varit less och velat vara för mig själv, njutit av tystnaden så fort den givits och funderat och klurat utan att ha kommit på några svar eller nya sätt att ta sig an livet på.
Vi tuffar vidare med behandligen och allt känns verkligen toklångt borta. Tror jag har slagit av alla tankar på Äggplock m.m.

Kanske är det rätt bra taktik.

Vet inte.

Återkommer när jag vet mer,

under tiden håller jag tummarna blåa för er andra som är mitt uppe i ert!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Jag tänker på det där uttrycket att det ibland kan vara det enda sättet att gå vidare - att tillåta sig att stanna upp! Jag håller på er! Kram

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar är såna i hormonresan helt enkelt, känns inte dåligt samvete för det. Man orkar inte vara på topp alla dagar.
    Jag fortsätter hålla tummarna för er, hoppas det är er tur nu!
    Många varma kramar

    SvaraRadera