måndag 5 september 2011

Motstridigt värre





Vad säger ni ? En del känslor som rymmer dessa va? Vet just nu inte åt vilket håll jag ska känna. Så jag försöker att inte känna nåt alls.

Ska iallafall köra med puregon istf menopur denna gång, vet inte riktigt skillnaden om jag ska vara ärlig vet ni? Tydligen är det mer lätthanterligt i form av penna ( som diabetessprutorna) men det är allt jag vet. Intressant också att de vågar ge mig ovitrelle igen efter att T himself fick rycka ut sist sen jag sabbat den enda jag hade :) kanske ska ta ut två ?!? Tror jag hade det i receptet:) haha

Ha en fin kväll !!!
Elle, är så lycklig för din skull !!!

4 kommentarer:

  1. Ta ut båda två om du har det på receptet! Allt för säkerhetens skull! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack fina du :)
    Jag skulle ta ut båda, uti fall om att liksom.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Eller hur!! Så dubbla känslor!
    (jag kommer vara nervös när det är dax för Ovitrellen nu ;))


    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Har också hämtat ut mina mediciner idag. Vi kör menopur men förut sprutade jag med Puregon. Det är en jätteenkel penna. Man skruvar bara på en liten ratt längst ner på pennan för att ställa dosen. De säger att puregon ger fler ägg.

    Kramar!

    SvaraRadera