tisdag 27 september 2011

Tröttmössa

Åhej åhå vad trött jag är....Ont i huvudet och seg i kroppen.
Kan eventuellt vara akupunkturen som jag var på idag.
Det var väldigt intressant!!! Maken tror inte alls på akupunktur och kinesisk medicin men jag tror att det faktiskt kan hjälpa så det var spännande idag att höra hur hon upplevde min hälsa.
Hon hade många rätt, mannen anser nog att hon gissade och hade tur, jag vill mer tro att hon faktiskt känner något för nålarna som hon satte över hela mig gjorde sjukt ont när hon skruvade på dem!

Hinner två omgångar till innan ÄP vilket ändå känns ok, sen får vi se om jag vill fortsätta om vi gör fler försök. Det är ju rätt mycket pengar som ska ut...

Ikväll har jag kikat hur pennan fungerar så imorgon smäller det, då ska puregonet in och ångesten ut.
Jag hoppas hoppas hoppas att jag inte blir så oerhört stressad och ångestladdad denna gång.
Det är dock svårt utan att för varje andetag jag tar med IVF-tankar i huvudet rinner det iväg tusenlappar rakt ner i intet.

Men det gör vi ju såå gärna, eller hur?

puss o kram

2 kommentarer:

  1. Inte så konstigt att det är stressat och ångestladdat när det närmar sig men håller med, det skulle vara skönt att slippa!

    Spännande med akupunkturen!

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej, helt ny här! :)
    Tänkte mest önska dig lycka till och mina tummar hålls stenhårt!
    Såg också att du har ÄP två veckor innan mig så vore kul att få härma dig om det visar sig ett fint plus! ;)

    Kram

    SvaraRadera