onsdag 14 september 2011

Härmar Jane!

Och lägger in mitt Wordfeud alias Miran83
Lägg till mig om ni vill ha pisk=)

Idag hämtade jag ut Puregonpennan+medicinen och hjälp vad läskig den såg ut, kommer ju ta mig flera timmar att förstå mig på hur jag ska lyckas med den....
Dessutom har T ringt från läkarpraktiken och jag antar att det gäller hur vi ska faktureras...
Kruxet är bara att det är krångligt att få tag på någon där nu när de har telefontider.
Antar att jag får prova den stunden imorn när de har tel. tid.

Status annars?
Väldigt avslagen.

Fortfarande.

Dags för sömn nu iallafall,
vill bara säga grattis till Min Längtan som fått plus mitt i all ångest.
Det KAN faktiskt hända....!

Kramar

5 kommentarer:

  1. kram! bara så.. för att jag vill ge dig en!
    så, kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det löser sig med pennan och fakturan. Och att behandlingen lyckas denna gång! Heja ni!

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå så bra med pennan. Du skruvar bara på botten tills den kommer till rätt enhet. Råkar du skruva för långt skruvar du bara ut den så långt det går. Då säger det "klick" och du kan skjuta in skruvenheten och börja om. Sen är det bara att sätta den på magen och trycka.

    Man tror att det bara är att trycka lätt en gång men den liksom hackar sig in. Doseringen alltså inte nålen ;)

    Ang att få tag på dom så brukar jag säga mitt namn och nr på telefonsvararen så ringer de upp. Oftast går det fort och alltid samma dag.

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ett vanligt liv: Ska försöka med det då!!! J0 jag brukar ringa och lämna meddelande jag med, har inte känt sån panik konstigt nog=) Jag kör på som vanligt och väntar blödningen efter helgen... hoppas den kommer i tid bara, Sen får T nog förklara lite mer ingående hur jag använder pennan man vill inte sabba till det på en gång=)
    Skönt att ni är igång med och skönt för er att ni kan få pengarna tillbaka om det inte lyckas på tre, jag vill gärna inte tänka på att vi ska måsta betala mer än tre försök!!!! Det är över 70 000 ut i intet!!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera