onsdag 28 september 2011

Igång

Första sprutan Puregon intagen och hjälp vad hög dos det kändes som!!! Började undra om jag tänkt fel men har fått 150 som dos och så måste jag väl också skruva upp pennan dit?? Det finns väl inget annat sätt att tänka? Ni kanske kan upplysa mig!!

Det kändes iallafall som pennan aldrig skulle sluta klicka=)

Annars ligger jag mest och slumrar har så sjukt ont i huvudet så jag har stängt av alla telefonljud och tv-ljud för att stå ut. Förkylningen är verkligen från Hell och verkar aldrig vilja ta slut!!!

Glömde förresten berätta igår om akupunkturen att hon pratade om min menscykel, när jag berättade att den var 34 dagar häpnade hon och sa att det var alldeles för mycket, ett tecken på att det finns saker i kroppen som behöver stabiliseras, för det skulle enligt henne räcka med 28 dagar, det skulle vara normalt.

Jahopp, trodde det var helt normalt att vissa har längre vissa kortare, men där ser man. Jag tror ju nånstans på det hon säger så jag får väl tro på detta med, men det förvånade mig.
Lyssnar iallafall på henne i rådet att utesluta mejeriprodukter så långt det går under försöket då det inte är bra för saker i mitt inre=) Orkar inte gå in i detalj på det. Så nu blir det ägg till frukost. Helt ok det med.
Vad gör man inte????

Stå på huvudet i tre veckor eller hur fina norrländskor?=)


Kram på er finingar!

5 kommentarer:

  1. Hi hi, ja vad gör man inte.

    Ta och bli frisk nu stackare!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. jepp - precis så!! jag är en dag bakom dig. imorgon är det min "tur" att börja m sprutor.

    vill gärna ha det där med mejeriprodukter förtydligat sen! kanske nåt för mig oxå?!?

    kram å krya på dig!!

    SvaraRadera
  3. Du gör helt rätt med sprutan.
    Lycka till nu.

    SvaraRadera
  4. Har aldrig hört att det att längden på cykeln skulle ha med saken att göra!

    SvaraRadera
  5. Hihi, ja vad gör man inte!? :)

    Och du tack så jätte mycket för din kommentar! :) Skönt att höra från andra att det inte är någon fara, lättnad är bara förnamnet! :) Tack så mycket! Ska sluta att oroa mig nu då. ;)

    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera