torsdag 29 september 2011

Så glad

För Anna och hennes man som äntligen lyckats få ett stort PLUS! Graaaaattis!
Tillslut är det er tur på riktigt, nu hoppas vi att lillen vill stanna lääänge!
Det glädjer mig något oerhört, det KAN faktiskt fungera, något som jag har svårt att få in i min hjärna...

Nu kan jag sova gott inatt, trots täppt näsa och ångest inför nästa vecka VUL...
Känns inte som jag kommer få några bra nyheter, det som SKA bli intressant är att få träffa vikarierande läkaren för TF som är ledig, nämligen en kvinna från KK som är där... Kan bli spännande trots allt!

 Nu sova, imorn heldag ute i det fria med stor sportturnering med skolan och de små liven.
Blir även det intressant, därför kommer jag att förbereda en stor chipspåse till kvällen....

Kram!

5 kommentarer:

  1. Visst var det härliga nyheter! Även om jag inte varit med på bloggträffarna så håller jag er Västernorrlänningar varmt om hjärtat ändå!
    Men du ... Vem vikarierar hos TF? Nyfiken

    SvaraRadera
  2. Javisst är det goda nyheter!

    SvaraRadera
  3. Tack fina-fina du!!! Snart är det din tur!!

    Många kramar tebax!!

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för att VUL:et ser bra ut till veckan. Heja äggen!

    SvaraRadera
  5. Min längtan: Jag kommer ärligt inte ihåg vad hon heter, vet bara att hon är läkare på KK vanligtvis=) Vi tänker på dig med allihop! Du kan väl försöka komma på bloggträffen i november?! Vore så roligt att träffa dig! Du får gärna adda mig på facebook, Ett vanligt liv vet vad jag heter=)

    Tea & Anna: Är fortfarande så glad=)

    Evelina: Tack för peppet!!! Jag hejjar på mina ägg med...

    SvaraRadera