torsdag 13 januari 2011

Award


Tack snälla Johawes för ett fint Award!
Ni är min dagliga energikälla, är alltid nyfiken på vad som händer för er i vardagen...
Har hämtat mig nu en stund från skridskoåkningen och all snörning, nu väntar en lite lugnare eftermiddag med de små liven. Har även fått bokat båda blodproverna och lyckats få dem tidigt på morgonen så jag inte ska missa allt för mycket tid på jobbet.

Jag ger för övrigt mitt Award till:
Make My Day, Punk (Milla)
Langtantillbarn
Livet i Hagshestra (Maria) 
Morgonpigg (Evelina)
Du+jag och framtiden
När ett plus ett blir tre
Och såklart tillbaka till Johawes!  

Här i Norrland lyser solen och vi har -8 grader!
Hoppas ni alla har en skön torsdag!

Kraam

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för priset! Hoppas att du har haft en trevlig helg så här långt. Nu är det minsann inte många dagar till innan du får börja behandlingen. Grattis!

    SvaraRadera