onsdag 12 januari 2011

Zumbat my ass off!!!!

Det var sjukt roligt med zumba mycket mer krävande än jag trodde och betydligt lättare.
Hade kanske hoppats på lite svårare steg eftersom jag är rätt härdad när det gäller dans. Har ju dansat hela mitt liv.
Men ett bra pass som verkligen rekommenderas för er som är sugna på att testa!

Hade även min mamma med mig som körde så hårt att hon knappt lär kunna sitta imorn:)
tyvärr måste hon alltid säga något plumpt idag var hennes expertråd att vi skulle ställa oss i adoptionskö, något hon inte har en aning om vad det kostar eller hur mycket tid som krävs.
Dessutom känner jag att vi inte är där än, kanske är dumt och naivt men jag vill ge det några försök med IVF först. Däremot tycker jag att det är vettigt och strongt av dem som ställer sig i kö tidigt ifall att men som sagt jag/vi är inte redo för det än.

Jag vill först känns att vi provat att få biologiska barn och fungerar inte det känns adoption som ett naturligt nästa steg.

Hur har ni det ikväll?
Själv ska jag sova nu, imorn blir det skridskoåkning med 22 6:åringar, ni kan ju ana varför jag måste hämta igen lite krafter....

Sen blir det middag hos min allra finaste vän och mins två gudbarn.
Två av de fyra jag har:)

kraaam!

1 kommentar: