måndag 3 januari 2011

Måndagstrött!

Hade en helt sjuk natt och sov ingenting natten mot idag vilket har resulterat i en trött madame som släpat sig igenom jobbdagen! Behövde inte jobba så länge utan fick sluta tre vilket var väldigt skönt!
Vi träffade en hel del bekanta när vi var och handlade mat, en nära killkompis till mig som nyss fått sitt första barn och var på besök hemma i stan. Roligt att ses och att inte känna det där stora hugget i magen som jag har känt så fort vi har träffat bekanta med nya bebisar. På något konstigt sätt har man anpassat sig och försöker att fokusera på det bra och att det någon gång kommer även att bli vår tur. Förhoppningsvis snart!

Ikväll får vi besök av våra vänner från Umeå som vi hälsade på för tre veckor sedan, de ska övernatta här på vägen norrut.

Njut kvällen söta ni!

Kramar

1 kommentar:

  1. Gott nytt år! Kul att följa en blogg som verkar glad och positiv. Det är ju smittsamt. :-) Jag hoppas att jag känner mig gladare när jag kommer igång med nästa IVF. Minns att jag kände mig mycket mer positiv under förra behandlingen än månaderna innan. Jag hoppas också att tiden går fort till spraystart. Ni är väl snart där??

    SvaraRadera