onsdag 26 januari 2011

Hopp!

Idag promenerade en lärarstudent in som var hos oss innan jul, hon berättade då att hon var mitt uppe i IVF och resultatet av det första försöket fick jag se idag i form av en härlig liten babybula!
Så sjukt roligt och fantastiskt att se att folk faktiskt KAN lyckas på första försöket även om vårt hopp inte riktigt är så högt satt, jag kände ändå att på fyra försök borde det gå att få en liten att stanna i magen.

Är riktigt trött nu av sprayen, blev ingen zumba idag då jag känner av ont i halsen, hoppas kunna kurera bort det.

Nästa vecka ungefär samtidigt som jag börjar med sprayen ska jag få instruktioner av en akupunktör hur vi själva ska kunna utföra akupunktur i öronen var tredje dag som tydligen ska stabilisera mina hormoner inför ÄP. Vi hoppas det inte är alltför avancerat men tydligen skulle det gå rätt lätt att göra själv.

Ikväll blir det nu riktigt slappt i tv-soffan=)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar