torsdag 20 januari 2011

Hej kära ni!

Torsdag då!!! Snart slut på veckan och brölllopshelg för oss, den 111:e i raden tror jag:)
vi har blivit riktiga bröllopsrävar rekordet var 9 bröllop på ett år!!!

Tack för alla snälla kommentarer jag svarar på några frågor här;
R, jag sprayar nu i två veckor +1 dag (det kan variera lite) sen fortsätter jag också att sprays när mina två veckor med sprutor börjar.

Milla, indoor walking är gruppträning liknande spinning fast du står på en slags crosstrainer-maskin som är anpassad för grupp-pass. Fortfarande med instruktör och i olika tempon, men enligt mig mycket roligare och minst lika jobbigt!
Du får träna hela kroppen och är lite skonsammare för knäna:)

känner ingenting av sprayen annat än lite trötthet såhär på spraydag 3, skönt!

Ha en härlig torsdag kära vänner !

1 kommentar:

  1. Vilken spray använder du?
    Hur många vul gör du inför sprutstarten?

    SvaraRadera