torsdag 27 januari 2011

Veckan snart slut! Spraydag 9

Tjo hej vad det har gått fort=)
Skönt att helgen snart är här och jag får ta det riktigt lugnt och göra en massa mysiga saker....=)

Ska få mycket kvalitetstid med mina nära i helgen vilket känns välbehövligt nu när man är lite halvt väck i kropp och sinne av kuren...

Syster och jag har beställt ny dos av exuviance rengöringscremer som vi älskar så sjukt mycket!!!
Har ni aldrig testat och har lite klurig hy som jag har så är det en ren dröm=)
Det är dock rätt dyrt att köpa här i Sverige så ett tips är att beställa via nätet utomlands, det är nästan en tredjedel av det svenska priset. Effortless skin är en jättebra sida med säkra betalningar och leveranser.


Ingen mens än så jag hoppas den kommer i helgen, känns konsigt i magen har känningar och lite öm.
Som sagt hoppas på det bästa så jag får börja med sprutorna till veckan!
Nu ska jag se repris av På Spåret och käka lite nötter!!!

1 kommentar:

  1. Tack för det, men denna fredag kommer att spenderats på jobbet och roligare aktiviteter finns ju att göra än det. :P
    Ha en fin dag du också!

    SvaraRadera