lördag 15 januari 2011

Oj då!!

Såg nu att jag tappat halva förra inlägget med alla svar till awarden!!
Får skriva in det imorgon har bara telefonen nu!!
Har en mysig lördag och vi är just nu hos mormor och ska fika lite!
Imorn är sista dagen innan spraydags och jag har ännu inte haft ägglossning.
Har för mig att jag måste ha haft det innan jag börjar spraya så jag måste kolla upp det med kliniken tidigt måndag morgon, har ni någon koll på det?

Har just fått ett MMS på en liten nyfödd tjej som min tjejkompis fått tillsammans med sin flickvän genom insemination i Danmark.
Sånt ger mig hopp!!!

Hoppas ni har en härlig lördag!!!

Kramar

1 kommentar:

  1. Hej. "kul" att läsa om din resa genom din ivf. Går själv igenom detta och rekomenderar dig att ringa till din klinik, då jag inte heller hade någon ägglossning innan jag började med sprayen så blev allting fram flyttat fyra veckor för jag hade för höga hormonvärden vid blovprovet.

    Önskar dig/er all lycka genom detta och hoppas att allt går bra.
    /diddi (metrobloggen.se/nittonhundraattiosexnoll)

    SvaraRadera