söndag 30 januari 2011

Ett stort grattis

Till underbara "längtan" och hennes käresta som fick ett plus på Stickan imorse!!!
Jag blir sååå glad:)
kan tänka mig att det blir rejält firande idag:)

själv är jag inne på spraydag 12 och har fortfarande inte fått min mens vilket oroar mig eftersom jag ska börja ta sprutorna på torsdag till veckan.
Det är bara att hålla tummarna att sen dyker upp innan !!!

Igår hade vi en trevlig kväll jag,Syster och min kusin som är mer som en storasyster,
vi fick chans att surra om allt mellan himmel och jord och drack gott vin!
Idag fyller mormor år så nu ska vi dit och äta lite smörgåstårta:) senare ikväll blir det till att prova brudklänning!

1 kommentar:

  1. Tack tack!!

    Wow! Spännande att prova brudklänning. När är bröllopet? Det har du kanske skrivit någon gång men det har jag i så fall missat ;-)

    SvaraRadera