måndag 11 april 2011

Efterlyser A!

Signaturen "A" skrev anonymt i min blogg i inlägget "ett ögonblick och tiden står stilla" och berättade om deras första försök där utgången blev lika som för oss.

Om du läser detta kan du väl skicka mig ett mail på
solensstralar@yahoo.se

Det vore kul att få utbyta lite tankar!!

Hoppas att ni andra idag har haft så soligt och härligt som det har varit i Sundsvall, jag njöt allt jag kunde eftersom det ska regna imorn...

Har för övrigt varit fullt ös idag på jobbet när hela skolan hade brottnings-DM:) vi var helt slut i huvudet efter att allt var slut så jag hoppas på lugnare vecka fortsättningsvis:)

Imorgon ska jag mamma och syster på Helen Sjöholm med band, det ska bli jättemysigt!
Även om jag gillar henne är det nästan mer bandet jag vill lyssna på de brukar vara grymt bra !

Imorn fyller även älskade pappa år, men vi åker och firar honom på torsdag!

Puss och kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: