fredag 1 april 2011

Glad första april :)

Lurendrejerierna lär väl dugga tätt idag särskilt då jag har kollegor som inte skyr några medel:)
Har läst alla era bloggar men inte orkat skriva själv har liksom inte haft något att skriva....

Har iallafall börjat med löpningen två löpturer har det blivit på ca 40 min varvat med rask promenad, hat känts skönt! Ska fortsätta att springa nu 3-4 ggr i veckan och har börjat ersätta middagen med smoothies, hittills går det bra men jag är rätt hungrig när jag vaknar på morgonen. Tror det kommer att lägga sig lite.

I helgen blir det kvalitetstid med syster på lördag och svärföräldrarna som vi åker till på söndag... Det ska bli skönt , jag känner att jag behöver komma ner i varv nu och bara fokusera på oss och vårt liv. Tror inte på att försöka förtränga vår längtan men känna att vi kan må bra och njuta av vardagen .

Hoppas ni får en fin fredag!!

Kramar




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du tänker helt rätt, man kan inte tränga undan den längtan man går och bär på, men för ett tag kan man behöva fokusera på annat för att få må bra.
    Hoppas att du får en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en underbar helg!
    Kram

    SvaraRadera