onsdag 20 april 2011

Möhippa och fullt schema

Fina ni!!!
Har haft fullt upp denna vecka och knappt haft tid eller ork att uppdatera här... Har ju inget nytt att skriva in vad gäller nästa försök utan väntar snällt på mensen nu om nån vecka för att kunna starta med nedräkningen...

Men förra lördagen fick jag en otrolig möhippa!!!! De lyckades lura mig in i det sista och tog mig mitt på dagen på stan:) kan inte skriva så mycket här som jag vill eftersom mycket måste döljas för mannen som ev. läser här:)

Så jag berättar mer om det om några veckor när bröllopet varit !

Ska skärpa mig med uppdateringar men känns så segt nu, sen i december när vi fick första datumet på att starta IVF 1 har det aldrig känts så långsamt som nu!!!!!

Jag hoppas vi väntar på något gott.

Kram på er!


3 kommentarer:

  1. Underbart med möhippa! Ska bli så kul att få läsa vad ni gjorde! Min möhippa var helt fantastisk!! Jag var helt lyrisk i hur många dagar som helst efteråt. Tänkte "att det var väl synd att man inte ska få vara med om det här fler gånger"...hihi för det vill man ju inte trots allt :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med möhippa :) Håller som bäst på att plannera två stycken för både min mamma och min bästa vän.

    Vet du hur TF tar semster i sommar?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja vet hur det är, man är i "ingentinget" o bara väntar...det är OK! =) Men gillar dina uppdateringar!
    Kram

    SvaraRadera