söndag 10 april 2011

Oj så längesen!!!

Har varit fullt ös sen i torsdags, har hjälpt till att förbereda älsklingens svensexa. Eftersom jag inte vet om han läser här vågade jag inte skriva ut nåt inte heller varför tiden inte räckte till=) Men nu vet ni!
De tog honom hemma i huset i lördags morse klockan nio, jag skulle ha åkt tio i nio till en påhittad date med en kompis, men istället dök min syster och kusin upp på bron utanför redan tjugo i nio. Jag fick ögonbindel och sen satte de mig i en bil och sedan fick jag under 1 1/2 timme åka 3 olika bilar med ögonbindel, förstod efter ett tag att det inte skulle bli någon möhippa för mig att det bara var fejk , annars hade de inte åkt runt med mig så länge, skälet var ju att grabbarna här hemma i huset dröjde längre än de trodde.

När de tillslut släppte av mig fick jag stå och räkna till hundra innan jag fick ta av mig ögnonbindeln och läsa ett brev jag fått i handen. När jag tittade mig runt hade de släppt av mig vid festlokalen för bröllopet dvs ca 500 m från vårt hus=) På lappen stod det ungefär:

Kära du
Idag var det inte din dag det är ju din blivande mans dag=)
Tokigt det kan bli!!
Trevlig promenad hem!
kramar
xxxx


Det var alltså bara att promenera hemåt=)
Älsklingen hade dock en fantastisk dag trots att de körde slut på honom fullständigt!
Jag fick åka och hälsa på älskade farmor en stund och sen hämta min syster-guddotter och mysa md henne tills min syster kom hem från jobbet senare på kvällen.
Jag sov över där eftersom hela vårt hus var fullt med grabbar som sov över=)

Idag har jag städat lite här hemma, även om de hade rensat hyffsat så blir det aldrig som man vill ha det iallafall=) så jag städade och donade, pappa och hans tjej kom förbi och fikade en stund och vi har beställt lite alkohol från en bekant som ska till Tyskland. Öl, cider och vin till bröllopet kommer vi att köpa på systmet så man kan lämna tillbaka.


Igår fick jag äntligen känningar av ÄL i form av klegg (ursäkta) som alltid uppträder dagen/dagarna innan och idag har jag känt lite i magen så ikväll vid sängdags blir det mys!
Man kan ju lika gärna testa eller hur?

Ny vecka nu och nya tag vi ska träna lite tillsammans i veckan så vi verkligen tar oss ut!!

Kram så länge=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar