tisdag 5 april 2011

Hallå kroppen....

Vart är ägglossningen??
Så pissigt när man aldrig kan räkna in nåt utan kroppen gör alltid lite som den vill.
Har så oregelbundna cykler så nu vet jag knappt om jag haft ÄL även fast jag oftast känner det.
Så förmodligen inte, men vem vet å andra sidan...

Idag ska jag åka en sväng efter jobbet och hälsa på mormor innan jag hämtar älsklingen på jobbet.
Det är alldeles för sällan man hinner dit och jag vill gärna men det är mycket annat som ska hinnas med.

Ikväll ska jag ta mig ut på en alldeles egen löpartur, med favoritmusiken dånandes i öronen ska jag glömma allt vad IVF-försök heter, jag blir bara stressad av att veta att det är över en hel månad tills vi sätter igång igen.... SUCK!


Puss på er alla i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar