söndag 24 april 2011

Vår även i Norrland !

Vi uppmätte faktiskt lördagens varmaste temperatur klockan 19.00 så ingen kan säga att vi alltid har kallare:) I Sundsvall brukar sommarvädret ofta vara bra då det ligger precis vid havet.

Vi har haft en härlig helg nere hos svärföräldrarna och ännu skönare är att vi har en dag till ledigt imorn!!!! Blir nog syskonmys då:(

Har råkat läsa alldeles för mycket på Facebook om alla som är gravida lite hit och dit, det gör att jag faller ner i litet mörker ett tag och måste anstränga mig för att inte bli kvar där..

Positivt är dock att jag fick mensen igår( ja jag väljer att försöka se det positivt) det innebär att jag på tisdag kan ringa TF och höra hur vi ska lägga upp planeringen så vi kan börja komma tillbaka på banan igen, det ska bli oerhört skönt!

Kram och hoppas ni får en fin dag imorgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja, visst har vi haft underbart väder här i Sundsvall de senaste dagarna :-)))

    Härligt att ni får börja planera! Vet inte om jag kommenterat i din blogg tidigare, men har följt den ett bra tag iaf :-)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Det har verkligen varit underbart väder, även här i Stockholm :)

    Hoppas planeringssamtalet gick bra idag!

    Kram!

    SvaraRadera