torsdag 14 april 2011

Snart helg!!!

Har ikväll varit och firat finaste pappa som fyllde år i tisdags, vi hade tokmysigt med mina syskon och respektive.

Har varit sjukt trött denna vecka, inte orkat planera så mycket bröllop, eller tänka så mycket på nästa behandling heller för den delen.

Den känns ljusår bort just nu.... En hel menscykel innan det ens blir tal om suprecur, menopur och crinone.....känns trist!!!! Vet ju att det var ett beslut vi tog själva i samråd med kliniken och jag ångrar det inte. Hade vi haft tre gratisförsök som de flesta andra hade vi kanske kännt oss lite mer vågade att satsa, nu ville vi ju inte riskera vårt enda försök i en under en tokstressig bröllopsvecka. Jag hade inte varit människa då...

Ser ändå att väldigt många plussar just nu, det är sjukt roligt och jag får hos många av er hoppet tillbaka, för kan ni lyckas så kan vi, även om det kostar oss mer i pengar!

Nu är det dags för sängen imorgon efter avslutat jobb 14.30 är det början på en tokmysig helg, det ska bli så skönt!!!!

Kram på er mina fina små solstrålar därute!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ha nu en jättefin helg!
    Jag tror att det är helt rätt beslut att avvakta till dess att det finns mer ro i själen.

    Tack för din kommentar hos mig, du får gärna fortsätta hålla tummarna.
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Låter som att du har det bra, trots trötthet..
    Och jag håller med ovanstående om att det nog är bra att vänta lite tills det känns rätt.

    Hoppas du får en tokfin helg, och måste ju även påpeka din nya design på bloggen som är riiktigt fin [blir sugen på att ändra om min när jag ser din] :]

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack kära ni!!! Bytte design en kväll när jag ville ha nåt mer färgglatt och "jag":)
    denna är en tapet från boråstapeters kollektion Boheme och jag skulle gärna ha den hemma hos oss i något rum!!!

    Kram

    SvaraRadera