torsdag 30 juni 2011

Deppigt

Har haft en dag med sprängande huvudvärk som startade redan igår kväll , jag vaknade alltså med den imorse.... Kan inte skaka ifrån mig att det kan vara huvudvärken från hell som besöker mig ofta innan mensen, tycker mig känna lite mens-symptom. Men inget blod...än.

Vi har sett en mysig teater mamma, syster och jag med sushimiddag i solen innan. Kom inte på förrän efter vi ätit klart att om jag skulle vara gravid är lax synnerligen olämpligt... SÅ mycket tror jag på detta... !

Teatern var iallafall mysig och helgen ska bli ännu mysigare så snälla mens håll dig ur vägen och låt mig njuta en helg till först!

Kramar i massor från en trött och sliten fröken <3








3 kommentarer:

  1. Är inte fröken egentligen en fru numer...?:)

    SvaraRadera
  2. Jo men sen är jag ju lärare med så jag kommer ju undan lite där eftersom barnen kallar mig fröken:)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att fisen stannar kvar.
    Teater är väl underbart.....

    SvaraRadera