tisdag 16 augusti 2011

fullt upp!

Ok inte lång uppdatering här händer inte mycket nu...

Andra veckan på jobbet och mycket är på gång.... vi jobbar mycket och hinner inte stanna upp så mycket och fundera över allt annat! Mycket inför terminsstart som ska klaffa och nu vet man varken ut eller in.

Men det blir nog bra med tiden=)

Ingen mens än så länge men hoppas den är i antågande så vi får börja räkna ner lite dagar...

Regnet har smattrat här nu ett tag vi i Norr fick en mildare variant av kaoset därnere men det är så mysigt att krypa in under filten och bara se på tv. Jag är inte så inspierad att göra annat.

Imorgon efter jobbet ska jag besöka en vän som jag sällan träffar, inte mindre viktig för det och det ska bli mysigt att träffas en stund bara hon och jag.

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Hej! Vet inte riktigt om jag missat det i tidigare inlägg, men när planerar ni att köra igång med ert nästa försök?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det stundvis kan vara rätt skönt att dyka in i jobbet för att få tiden att gå. Hoppas att du får tant röd nu på studs (eller inte alls!), att ni snart är igång med nästa försök och att ni sedan får plus på stickan. Heja!

    SvaraRadera
  3. Tack Evelina!!! Och M, vi startar nu den 7:e september med sprayandet åter igen!

    Kramar

    SvaraRadera