fredag 12 augusti 2011

Men åååh!!!

Jag skrev världens mastodontinlägg igår och sparade det innan jag lade huvudet på kudden, men nu är det helt borta och verkar inte ha blivit sparat överhuvudtaget! Piss vad jobbigt....

Var duktig igår iallafall och sprang 8 km, visserligen på en pissig tid på en timme men iaf, jag KÄNDE mig väldigt duktig, det borde jag kunna klara tjejmilen på....bara känslan=)

Pratade med bästa sköterska T på kliniken igår och det kändes skönt att vetilera bla mottagandet i Umeå med henne, hon förstod vad jag menade och kunde ge mig stöd i mina åsikter. Vi pratade om lite olika alternativ och då Falun kör mest med långtidsodling så kommer vi att välja dem, hoppas bara att jag kan få ut mer än 5 ägg som minst behövs för att de ska göra blastocystodling. Hon skulle skicka remiss så fort som möjligt så nu väntar vi bara in min mens som borde dansa in vilken dag som helst.

Och vips är vi igång sen.... jädrar vad tiden rinner iväg snabbt!
Fast denna gång blir det nytt äventyr på ny plats och förhoppningsvis med en större skopa vår tur.
Vi kommer även att köpa ett försök i taget, för oss känns det bäst och pissigt om det nu skulle gå på första försöket där att förlora 25000...

Nåja nog om det, nu ska vi iväg på tacokväll hos syster med familj, hoppas även på ett glas rosé men mannen måste övertalas att köra först.

Tänker även anordna en bloggträff för alla Sundsvallare med omnejd i slutet på september, vad tror du Mammawannabe, är det vår tur att anordna?!?

VÄLKOMMEN även Hönsamaja!!!! TREVLIGT!

Kraaaam!

6 kommentarer:

  1. Jippie!! Många roliga nyheter på samma gång!! Vi kanske får sammåka till Falun i höst, hela gänget från Västernorrland ;)
    Jaaa, självklart vill jag vara med och fixa bloggträff. Har precis tänkt på det för någon dag sen. Har du kvar min mailadress från förra gången vi träffades?

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vaddå ventilera mottagandet på Umeå. Har jag missat något igen?

    Falun.. få se nu... minst 4 från V-norrland blir vi i höst dåra (ja, om inte nästa FET i Umeå lyckas för oss). Vi har kombi så det ryms väl 5 pers och en massa fika!

    Bloggträff? Hoppas man är bjuden för jag vill gärna träffa er igen. EVL och jag har redan bestämt att vi skall ut och äta middag (ja, alltså om ni vill hänga på). Kram Kix

    SvaraRadera
  3. De var bara lite muppiga sist vi var där:) tänkte mest att ni skulle slippa denna gång så kan Anna och jag samla ihop oss!!
    För såklart ska så många som möjligt med! Vi lägger nog ut två datum så bestämmer vi tillsammans!!
    Vore ju sjukt kul om vi skulle tajma exakt samtidigt med Falun:)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Anna du kan väl maila mig på solensstralar@yahoo.se
    Kix, vi kan väl sikta på ev en aktivitet med middag efter?!?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för välkomnandet! Det är så himla skönt att känna igen sig i det någon annan skriver, att veta att man inte är ensam... !

    honsamaja.blogspot.com

    KRAM!

    SvaraRadera