lördag 1 oktober 2011

Kan ni gissa

Vilken låda det står såhär på?!?!?



Har haft en mysig eftermiddag med min syster och systerdotter och nu har hon precis somnat efter mycket mys!!! Så härligt att få kvalitetstid bara hon och jag:)
Imorn ska vi ut och busa några timmar innan min syster vaknar då hon har jobbat natt.

Blir mycket av en familjedag imorn med, skjutsa farmor på några affärer och träffa en nära vän som jag saknat! Sen på em kommer min älskade make hem igen så skönt att längta ibland!!!

Nu sprutdags! Jag vill aldrig gå tillbaka till menopur igen, puregonen är ju så mycket smidigare iaf för mig som är fumligast i världen!!!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Jag är så trög så jag fattar inte vilken låda det kan vara med den är iaf JÄTTE fin!! ;)
    Skönt att Puregonen är smidig att använda *blink blink*

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jo jag tror nog att jag kan det ;) ska berätta det nästa gång vi ses :)
    Kram

    SvaraRadera