onsdag 12 oktober 2011

Embryorapport

Dåså vi har fått svar från kliniken, 5 befruktade ägg blev det och med det långtidsodling.
DET är vi glada för!!! Söndag blir dagen för återföring vilket betyder att jag blir hemma måndag från jobbet.
På tisdagen är det friluftsdag och då tänkte jag vara med och ansvara för grillen eller nåt, inte springa runt på olika naturstigar=)

Nu hoppas vi att det blir toppfina embryon så några går att frysa samt att vi får tillbaka en liten miniglimt som har delat sig ofantligt bra, ni får hemskt gärna fortsätta att hålla tummarna...

Det behövs verkligen alltid.....

Kram på er

13 kommentarer:

  1. Wiho! Toppen!! :) Jag fortsätter hålla mina tummar för många fina blastocyter på söndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hurra! Vilket bra resultat!! Härligt! Självklart fortsätter jag tumhållar-marathon!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Åvadbra!Åvadbra!Åvadbra!! Så glad jag blir av ert toppenresultat :D Håller självklart tummarna så hårt jag bara kan.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka underbara nyheter! Grattis :)
    Inte släpper vi tummarna inte, de hålls ännu hårdare nu :)

    Många varma kramar!

    SvaraRadera
  5. Underbart! :D Fortsätter såklart att hålla tummarna stenhårt. KRAM!

    SvaraRadera
  6. Å vad bra gumman!! håller tummen så mycket det bara går.
    Puss

    SvaraRadera
  7. :-)
    Så underbart att höra.
    Håller tummarna tills på söndag...är ju ändå hemma och är sjuk.

    SvaraRadera
  8. Vad härligt! Jag håller tummarna!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ohhh va kul!! Grattis till låntidsodlingen! Du kommer få tillbaka ett riktigt toppembryo! Mina tummar hålls för fullt!

    Stor kram

    SvaraRadera
  10. Wooho! Håller SÅ KLART såväl tummar som tår!! Det ska gå bra det här!

    kram

    SvaraRadera
  11. Jippie, långtidsodling!!! Annas positiva resultat (fastän inget är säkert såklart) smittar säkerligen av sig. Hoppas EVL också får långtidsodling och positivt resultat!!!

    (Och nu kan jag ju äntligen kommentera igen!)

    Kram Kix

    SvaraRadera