söndag 9 oktober 2011

Nämen heeeej!

Long time no seen...
Har haft massor att göra och nästan inte varit hemma nåt på hela helgen.
Dock har den varit trevlig och bjudit på härligt höstväder så batterierna är förhoppningsvis lite laddade även om jag är så trött så jag nästan inte står upprätt delar av dagen. Förmodligen handlar allt om puregonet men jag tycker den är så lättsam att jag aldrig vill byta tillbaka till menopuren!

Inser att jag inte skrivit så mycket om besöket hos TF, för det första var han inte där, han var ju ledig så en annan läkare från KK togs in istället, hon visade oss inget på bild medan hon undersökte och tog en väldig tid på sig och ett väldigt knappande vilket vi inte kände var särskilt betryggande... Så när hon tillslut meddelade att hon såg ca 12 blåsor varav den största på 23 och många mellan 10-15 vet vi inte riktigt om det var ett korrekt antal, vi kan vara tro. Dessutom säger 12 blåsor inte särskilt mycket eftersom vi hade nånstans där sist och ändå bara fick ut 4 ägg...så det blir till att vänta tills på tisdag och se...

Ikväll tog jag Ovitrellen och lite krånglig är den allt även om jag var MYCKET försiktigare denna gång efter missödet förra gången=)

Nu är det bara att hålla lilla tummen för att allt går bra på tisdag men innan det håller jag tummen för finaste A som redan imorgon är på plats och plockar ägg......!!!!! Alla kramar i världen till dig!!

Nu är det sängen innan en lång dag väntar innan avfärd till Falun.

Kram!

5 kommentarer:

  1. Åh, kniper alla tummar för er (och för A. också)!!
    Skönt att det gick bra med Ovitrellen. Ingen var nog försiktigare än du den här gången *blink blink*

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas så för både er och för A! Både mina och E´s tummar är hållna för er på Tisdag.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Håller självklart tummarna!

    SvaraRadera
  4. Jag har också varit med om att det är en annan läkare där. Ena gången var det en kvinna som tog låååång tid på sig och såg besvärad ut och som inte visade skärmen. Andra gången var det en annan kvinna som räknade alla äggen (jag har supermånga) så det tog också tid, fast hon visade heller inte skärmen. Jag förstår vad du menar, det känns inte alls tryggt.

    Hoppas och håller tummarna för att allt går bra i morgon!!!! Hoppas hoppas!!

    SvaraRadera
  5. Här har du en som kommer att hålla sina tummar stenhårt för er hela dagen imorgon! Hoppas på ett fint resultat och att allt går bra! Stor kram och lycka till! :)

    SvaraRadera