lördag 22 oktober 2011

Update

Jaha då är det ruvardag 6 och jag tänker inte alls försöka mig på att analysera hur det känns eller hur jag mår eftersom jag inte känner nåt speciellt annat än gaser efter tacosen igår:) ursäkta ! Haha...

Försöker att se framåt att vi en gång ska lyckas även om vi kommer tvingas vänta till 2012, det får helt enkelt gå det med!

Idag är vi nere i Sthlm på dop och nästa vecka kommer troligen att gå fort då alla omdömen ska sättas för pluttarna . Det som känns allra skönast är att jag och syster åker ner till Sthlm igen för två dagars mys och Rihanna-konsert tis-ons veckan efter. Det kan vara skönt om mensen dykt upp.

Vill bara avsluta med att jag läser och följer er även om jag inte är så duktig på att kommentera just nu!!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar