onsdag 12 oktober 2011

repris

Det var ju såklart en repris av Drömmen om ett barn som gick igår, konstig tid dock för repris, klockan 21 på en tisdag kväll...Jaja då kommer ju andra delen redan imorgon kväll!
Imorn är det dags för mig att börja med crinonet, är glad att jag slippet vaggisar som är bra mycket kladdigare ....

Vill så gärna hoppas denna gång och gör nog det omedvetet men vill inte känna att jag håller hoppet för högt uppe innan vi ens vet om vi får något tillbaka. Ska bara försöka att vara glad att vi hittills kommit längre med detta försök än de två tidigare. Det finns ju alltid nåt att vara lite glad över=)

Kram på er och åter igen tack för att ni peppar och håller så många tummar!
Ni är bäst=)

4 kommentarer:

  1. Vilket jättefint resultat ni fick av äggplocket. Det måste ha varit kanonbra ägg om 5 av 8 blev befruktade. Grattis! Jag håller tummar och tår hårt inför söndag. Heja embryona!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj - här har jag inte hängt med! Nu kommer jag också, sent omsider, med tummar och hopp och knäppta händer och önskar att det är NU det händer för er del!
    Lycka, lycka, lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vet du vad min kod blev på förra inägget? EXPECTE!

    SvaraRadera
  4. Haha härligt Cecilia!! Tack för fiiina ord!!! Tack även Eveline för dina tankar=)

    kramar till er!

    SvaraRadera