tisdag 11 oktober 2011

Missa inte!

Drömmen om ett barn visas ikväll kl 21.00 om det är någon som missat det, trodde kanske bara att det var på torsdagar men ni andra kanske varit duktigare och kollat tv-tablån i tid??

Annars jätteont i magen , har tjurat och inte tagit fler panodil än de två jag fick på kliniken i morse.
Har iallafall fått besök av mamma som hade med sig sushi (min önskan) och har myst framför tv:n.

Besöket på kliniken i Falun var BARA positivt, vi blev väl omhändertagna, det var nytt fint och fräscht i lokalerna och de svarade snällt på de funderingar jag hade. Ändå är jag nog rätt off och glömmer rätt mycket, något du inte kommer att göra EVL eller hur?=)

Vi ser fram emot att återvända vilken dag det nu än blir, vilket vi vet imorn senast kl 12.00.
Nu ska vi se fotboll en stund, hejja Sverige!!!!!

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att ni får tillbaka ert guldägg! <3

    SvaraRadera
  2. Jätte bra resutat.
    Jag har bara fått ut 7 ägg båda mina plock.
    Väntar nyfiket på ett inlägg efter kl 12.

    SvaraRadera
  3. :) Skönt att Falun verkar så bra. Jag ska se till att E håller koll på allt som sägs, om han inte är allt för rädd dvs ;D

    Håller tummarna för många befruktade guldiga ägg!
    Kramar!

    SvaraRadera