söndag 2 oktober 2011

funderar

Imorn är det dags för mig att ta blodprov nr 1 inför förhoppningsvis ÄP nästa vecka...
Frågan är bara vart jag så fort som möjligt efter blodprovet kan skicka iväg det till Falun, vill ju till jobbet så fort som möjligt som ligger nära sjukhuset....

Några Sundsvallare som har nåt tips om vart jag kan skicka expressbrev nära sjukhuset?

Annars en mysig helg i höstens solsken och jag vet inte hur jag ska känna inför detta äggplock annat än väldigt oförberedd...Imorn även andra besöket med akupunktur.

Uppdaterar mer imorn

Kramar

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Nedanför OK bredvid kyrkogården i haga finns posten för företag. där kan man skicka express.
    Ring om du inte vet var jag menar...
    kram

    SvaraRadera
  2. tack vännen!
    Hm jag tror jag vet, finns är det nära axfood?

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för ert nästa försök!

    Kram
    Charlotte (litesiandso)

    SvaraRadera
  4. Tack Charlotte!!!!

    Hoppas som attan för er med!

    SvaraRadera