tisdag 4 oktober 2011

OK nya funderingar...

T på praktiken ringde mig förut och berättade att allt såg kanonbra ut efter gårdagens blodprov, skönt då jag bara varit orolig för att min förkylning skulle ha ställt till det. Jag ska även fortsätta på samma dos puregon.
Det som slog mig nu för en stund sedan var blodprovet. Har aldrig riktigt tänkt på varför man tar det andra, den dagen efter är jag ju ändå på VUL, är det nödvändigt att ta det andra blodprovet om allt sett bra ut efter det första?

Kanske korkade funderingar men inser att jag aldrig reflekterat över det utan bara gått och tagit blodprov med en dags mellanrum.

Ikväll fika hos fina vänner som ska bjuppa på kanelbullisar... skönt med människor som känner oss, vet vad vi går igenom och som inte gör det till en stor grej.

Fina fina, Anna som går igenom det som vi verkligen inte hopppades....all kärlek och omtanke.

Puss på er

6 kommentarer:

  1. Nu har jag skickat en förfrågan till dig på fb! Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna stenhårt för er nu, det bara måste gå bra denna gången :)
    Heja heja ;-)

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  3. Härligt! Hoppas på många fina ägg :-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh - nu hoppas jag innerligt att det ska gå bra denna gång också för er. Skönt med vänner som man kan vara sig själv med!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Har du någon bra mailadress så jag kan skicka lösenordet till den andra bloggen till dig?
    Kram!

    SvaraRadera