torsdag 2 juni 2011

Blogaward och kvällsklureri!

TACK tack tack Du jag & framtiden, Milla och Ett vanligt liv  för ett fint blogaward!!!
Jag blir så glad att nån läser inne hos mig trots att där bara blir tråkiga uppdateringar ibland=)

Uppdraget blir nu att skicka vidare till några utav mina favoritbloggar och ni vackra damer ovan är självklart tre utav de jag följer ihärdigast=) men för att uppmärksamma er på några andra kan jag länka till några övriga=)


Reglerna för Liebster Blog Award är följande:
Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.


Jag skickar därför vidare dessa awards till:


Elle


Liv


Min längtan


Ruth


Signs of life


Givetvis tycker jag om er alla fina fina bloggare och känner att ni är min bensin i vardagen många gånger! Är oerhört tacksam för ert stöd och era positiva peppande råd!

Idag har humöret varit väldigt upp och ner vi klev inte upp förrän sent och gick omkring och drösade.
Har i två dagar haft sjukt ont i huvud och nacke, vilket har gjort att jag blivit lite som ett kolli som går runt och har ont, det är INTE roligt så jag har tyckt rätt synd om mig själv. Men imorse lättade allt lite sedan jag suttit med min sense-apparat och fått musklerna att inte krampa ihop så vi tog det mest lugnt och njöt av att vara lediga. Efter ett tag fick vi dock lätt panik, älsklingen började klippa gräset och jag började måla en byrå som stått länge ute i verkstadsboden. Visserligen ska vi först måla om i rummet där den ska stå men vi är ett steg närmare färdigt rum nu när byrån snart är målad=) haha

Har även funderat mycket på Falun-försök och känner att vi förmodligen får köpa ett 3-pack utan graviditetsgaranti eftersom vi då har gjort vårt gratisförsök. Det som känns nu är att vi såklart vill testa med vårt gratisförsök ifall att det skulle fungera. Känns dumt att betala 26 000 och så skulle det fungera första försöket, då är ju det pengar som är kastade i sjön litegrann..... Så det är nog så det blir, har också jag precis som EVL mailat Falun men jag vet ju på ett ungefär vad som kommer att stå i det.

Imorgon ska jag jobba några timmar från 07.00 och tänker absolut gå hem innan lunchtid, gärna vid 11-snåret så jag har eftermiddagen på mig att varva ner och se fram emot helgen=)

Hoppas ni alla har haft en fin dag i solen och känner er lite mer fyllda med energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar