torsdag 2 juni 2011

Njuter

Det är iaf två som njuter ute i det lite varmare vädret idag:)







Plus jag som sitter och dricker kaffe på trappen medan älsklingen sover ut, totalt tyst är det förutom allt fågelkvitter.

Det känns ända in i själen när man får ta en paus från vardagsstressen, man borde vara mer mån om dessa stunder.....
Idag blir nog en bra dag, riktigt vad den kommer att innehålla vet jag inte men att den blir bra är jag nästan övertygad om!!!!

Har den senaste veckan haft världens pissigaste hy men vet inte om det beror på mensen eller synarelan så det återstår väl att se till veckan det är bara att gilla läget känns det som!

Kram på er så länge!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att hitta en till bloggerska från Västernorrland! Som jag förstod det så fick man inte köpa 3-pack om man gjort ngt försök alls (dåligt!). Kanske bäst att vända sig till kliniken och fråga för att vara säker... Lycka till nu!

    SvaraRadera
  2. Såg nu att ni nyss gift er, GRATTIS! :)

    SvaraRadera
  3. Du har en blog award att hämta hos mig. Kram!

    SvaraRadera
  4. Och du har även en award att hämta hos mig! :)

    SvaraRadera