måndag 20 juni 2011

Välkommen

Även till Cecilia Summerar!
Väldigt trevligt att göra dig bekantskap igår!

Äggplocket gick sådär, endast fyra ägg plockades ut pga att resten av blåsorna var för små...
Knepigt då jag som sagt haft högre dos av menopuren nu..
Dock hade vi den kvinnliga läkaren denna gång som var mycket bättre är knollenberg!

Jaja bara att vänta och se men det känns lite lätt kört med tanke på utgången förra försöket.

Älskling får svara i telefonen imorn, jag orkar inte låta trevlig igen om de säger att det åter igen sket sig...


Kram på er

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Oj, såg inte ditt nya inlägg. Jag försökte komma på vad du sagt att du kallade läkare.. men här skrev du ju det.. Tråkiga besked dock. Men jag håller så klart tummarna för att alla fyra blir toppenembryos!

    SvaraRadera
  2. Åh, förstår ditt missmod men önskar att det kommer på skam, dvs att det går utmärkt ändå med dessa fyra. Stort lycka till och varma tankar!
    Tack för dina ord! Och detsamma!

    SvaraRadera
  3. Tummarna hålls för er. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hoppar in på din sida och kikar lite...

    SvaraRadera
  5. Tack för peppande ord! Jag lär behöva dem imorn em med...
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår att du är besviken och jag håller tummarna hårt för att dina värsta farhågor inte kommer att hända. Hoppas att ni får minst en fin befruktning - kanske fyra? Kram

    SvaraRadera
  7. Förstår jag också att du är besviken. Håller alla tummar för att ni får glada besked.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag ska hålla tummarna benhårt för er!!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna att det kommer gå bra. Förra behandlingen fick jag också bara ut 4 ägg. De befruktades med icsi och två blev toppkvalitet. Ett ligger i frysen nu och det andra blev Dutt.

    Så det kan gå trots få ägg. Jag hoppas på det för din skull.

    SvaraRadera
  10. Hoppashoppashoppas! Stro kram!

    SvaraRadera