torsdag 9 juni 2011

Sprutdag 2

Inne på andra dagen av sprutor och tjo hej vad lätt det var igår att börja, hade en kompis på besök och lattjade på toaletten med dörren öppen medan jag pratade och svarade på frågor från henne. Det kändes nästan naturligt vilket är lite läskigt i sig...

Nästa vecka börjar den "jobbiga" veckan med blodprover VUL och nervös koll innan det veckan efter är dags för att styra bilen mot Umeå, denna gång ligger jag lågt på jobbet eftersom jag tänker vara mer eller mindre sjuk under dagarna i Umeå. Denna gång är förväntningarna inte alls höga med min beslutsamhet om att få göra detta lugnt och ostressat desto högre !

Puss på er


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kul att du är i gång igen! Jag har också varit "sjuk" när jag inte orkat berätta på jobbet, så det gör du helt rätt i att vara :) (Det blev en konstig mening) Jag håller tummarna, både för lugn och ro, men även bebis :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det kommer gå kanonbra den här gången.

    SvaraRadera
  3. Härligt att vara igång med sprutorna! :) Håller tummarna stenhårt för er. Heja, heja! Kram.

    SvaraRadera
  4. Tack finaste ni =)
    Det värmer verkligen!!!!!!!!

    kramar

    SvaraRadera