måndag 6 juni 2011

Nationaldagen!

Hej fina ni!
Vi har haft en kanonfin nationaldag med sol heeeela tiden även om det var lite kyligt i luften=)
Fick möjlighet att inviga min långklänning från Lindex och kände mig som en riktig smällkaramell i de härliga färgerna=) Vi åkte in till stan och firade med 20 000 andra glada svenskar, och lyssnade såklart på mina föräldrars kör, efter firande var vi bjudna på lite grillning hos goda vänner som bor nära oss och vi blev där till nästan 21 så nu har jag haft en tv-stund=)

Imorn är dagen innan sprutstart och jag måste börja kolla över lite datum och annat så jag har koll på VUL-tider m.m Denna gång har vi inte alls samma förväntningar och kommer inte att bo kvar i Umeå utan åka emellan ifalla att det blir avbrutet även denna gång, Vi hoppas såklart att vi måste åka upp igen och jag får tillbaka ett fint embryo (jag vill såklart helst ha två) men vi får se hur det går.

I övrigt har dessa lediga dagar varit ett nödvändigt avbrott från jobbet då jag ska jobba ända till 22 juli om inget annat jobb dyker upp och jag får deala och sluta tidigare.

Lite bilder från dagen på torget i vår fin fina stad!



                            
                                         Måns Zelmerlöv var ju också med och trudeluttade=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar