torsdag 16 juni 2011

Orolig

Vi har precis varit hos TF och kollat statusen på mig inför ev ÄP nästa vecka.. Resultatet var inte riktigt vad vi väntat oss, han kunde se 6 äggblåsor som vuxit till sig bra och några som inte tagit sig, förra gången fanns där fler trots att jag denna gång startat med en högre dos, sänkt i tre dagar och nu höjt igen . Han trodde ändå att Umeå skulle bedöma att det räckte men det beror på om de tror att oddsen blir för dåliga eller inte.

Så nu blir det helt enkelt att vänta tills i em när Umeå ringer.....
Så får tiden utvisa hur det ska gå denna gång ......

Kramar


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Att man aldrig bara kan få slappana av. Håller tummarna för att de säger att det är ok att fortsätta. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack! Fick du min kommentar igår?!? Kändes som om det inte gick att posta den....Vi kommer att ha mycket gemensamt du och jag ..... På gott och ont !!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag hade bara 5-6 äggblåsor på ul innan men det fanns ingen som ifrågasatte om vi skulle köra eller inte. Nu verkar ju jag vara sån som inte producerar så många ägg så det skulle antagligen inte hjälpa mkt att göra om försöket.

    Lycka till!
    Kram/Anna

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna, och tror stenhårt att det kommer att gå vägen!!
    <3

    [Och tack för allt stöd & fina kommentarer i min blogg.. Det hjälper ska du veta!!]

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen att ni får ett okej och att ni får köra på. Håller såklart tummar. <3

    SvaraRadera
  6. Här hålls det också tummar för att du fick positiva besked.
    KRAM!

    SvaraRadera