lördag 18 juni 2011

Regn och tungt sinne

Fick en släng av regn-humör som jag kallar det, blä-vädret gör att huvudet blit tungt och humöret dalar trots mina försök att tänka att det är så hiimla mysigt när regnet faller så jag kan softa inne med böcker och en kopp te.


Skit i det,
Jag vill ha ostkrokar och sol, rosévin och grillat, bara fötter och solskyddsfaktor.

Men det får nog vänta ett litet tag till....


Nu ska jag sluta gnälla, göra mig i ordning, arbeta lite och sen börja på en ny bok.
Snart även dags för sista dosen Synarela på ett tag...
SKÖNT!

Förresten är det ju bloggträff imorn något som blir väldigt roligt innan vi ska styra kosan upp mot Umeå.'
En stund vill jag faktiskt hinna träffa fina bloggare=)

Kram på er i regnet!

1 kommentar:

  1. Jaaa, vi ses ju imorgon. Jag hoppas på väder som gör att vi kan sitta ute, vore ju sååå mycket mysigare då!!! Kix

    SvaraRadera