lördag 11 juni 2011

Lördag i värmeböljans Norrland

Vi har haft en sjukt varm fredag och nu lördag, är oerhört tacksam för att jag fått vara ute och njutit!!! Idag på förmiddagen var det dock disigt och lite halvmolnigt så det gick inte att sola, men vid lunchtid kom äntligen solen och jag hann njuta en timme innan det var dags att göra sig i ordning för att hälsa på syster med familj innan de åker till Kreta imorn, är inte ALLS avundsjuk :) nu så här klockan 17.30 är det 28 grader enligt bilmätaren och solen strålar så vi njuter allt vi kan eftersom det skulle bli tråkväder med regn till veckan...

Ikväll ska vi hälsa på våra goa vänner vars barn jag är gudmor till, hos dem känns det inte konstlat och jag kan ta min spruta utan problem och hemlighetsmakeri !

Kram på er


2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har! Grattis till att du har fått vigas ihop med den mest älskade! Och grattis till att ni bor i en sån toppenstad :-) Också jag var stolt över Svl på nationaldagen på torget!

    SvaraRadera
  2. Tack!!!!! Ja jag älskar Sundsvall:) kul att få läsa om någon som lyckats det ger hopp till oss som kämpar :)
    kramar till dig!

    SvaraRadera