måndag 7 mars 2011

ÄP klart!


Det blev 8 ägg som blev av bra kvalitet vet inte om det är bra eller dåligt men det känns ändå helt ok, jag hoppas ju att de är riktigt bra ägg såklart!!!

Jag är fortfarande rätt seg av morfinet men vi ska ändå lalla ner på stan och ta det lugnt i solen, det känns allt för tråkigt att sitta inne en dag som denna!!!

Vi hoppas nu att kliniken inte ringer under morgondagen och då blir det isåfall återbesök på onsdag och förhoppningsvis får jag ett litet fint embryo tillbaka!!!!

Kram i solen!

Här är förresten Einar, vår följeslagare genom detta såklart han är en liten kossa då älsklingen är bondpöjk:)





- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår så hårt jag bara kan! :)

    SvaraRadera
  2. 8 ägg är ju kanonbra. Håller tummarna för att telefonen är tyst i morgon.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt! Håller tummarna jag med. Fin maskot ni valde. Den kommer säkerligen att bringa tur.
    Kram <3
    ettvanligtliv.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  4. Ja, vad bra, 8 ägg är ett bra resultat!! =)

    SvaraRadera
  5. Härligt:) Håller tummarna för fin-fina ägg!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna så det knakar! Spännande tider nu! <3

    SvaraRadera
  7. Det e ju toppen! Alltid nervöst att vänta på besked om hur många de lyckats befrukta, vi får hoppas på många!

    SvaraRadera
  8. Vad kul att läsa, vår finaste Solstråle! Nu ser vi framemot onsdagen!kram

    SvaraRadera