onsdag 16 mars 2011

Update

Här rullar allt på! Har jobbat som en liten gnu de senaste dagarna har hunnit med en tacosmiddag med två par som vi verkligen tycker om och som faktiskt inte har barn, helt otroligt nog är de enda kompisparen som inte har några barn ibland kan det vara lite av en befrielse, även om jag älskar alla våra kompisars barn mer än nåt annat så påminns vi ständigt om vad vi inte har.

Lovade Milla att lägga upp en bild på mina omklädda köksstolar vet inte om det syns så bra men detta vaxdukstyg använde jag:





Även ny kudde i kökssoffan och små nya söta lyktor som ger lite färg i allt annat så vita.,,,







imorgon fyller älskade syster 35 år så det vill till att firas ska fota mina presenter imorn är väldigt nöjd med alla!!!!

Puss och kraaaam!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tyget ser jättefint ut! :) Tack så mycket för att du la in en bild på de nya stolarna. Kul att lite tyg kan förändra så mycket! De håller just nu på att bygga om på mitt lokala Åhléns, men kanske att de får in tyget när de fyller på i hyllorna. Vad betalade du för det? Ska till en annan tygaffär imorgon och spana in utbudet där också. :)

    Jag har också mens just nu, alltså ingen bebis denna månad heller. :(

    Stor KRAM till dig!

    SvaraRadera