måndag 28 mars 2011

Hjärtevänner

Jag ser mig själv som privilegad, Trots vår saknad av små fötter som springer runt här hemma.

Så finns det vänner i min närhet, som jag skulle offra allt för.

De vet nästan allt om mig och jag vet allt om dem. Det finns inga murar, ingen fasad, bara brutal verklighet.

Kärleksfull.
Orättvis.
Lycklig.
Förkrossande.
Men alltid hoppfull.

Vi ger varandra allt vi har, och får också allt tillbaka.

Vi följer varandras vägar, även om det ibland betyder att vi avviker från våra egna.

Uppoffrande.
Stöttande.
Förlåtande.
Upplyftande.

Vi älskar varandra med allt vi har.
Allt vi är.
Och allt vi någonsin kommer att bli.

Tack för att ni finns!!!



3 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet, så härligt att veta att du är omringad av fina vänner. En av mina tre närmsta vänner går igenom IVF och det är så otroligt skönt att veta att vi har varandras stöd. Att någon vet vad jag går igenom.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ! Själv har jag inga runt i kring som går igenom IVF, men de vänner jag har är ändå ett otroligt stöd även om de inte alltid förstår , är ju tacksam för ventilen jag har här med alla er också!!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att ni följs i vått och torrt! Familj och vänner är ett viktigt skyddsnät att ta stöd från.

    SvaraRadera