söndag 20 mars 2011

Sköna söndag

Detta är första söndagen på länge som den stora ångesten inte infinner sig, kan vara lite varierande orsaker:

1. Jag är äntligen fri från mördande mensvärk, nack- samt huvudvärk som plågat mig sen i fredags.

2. Solen skiner och sakta ser vi vårt paradis ute i ingenstans växa fram under snön, det börjar klia i fingrarna över allt vi ska göra.

3. Bröllopet närmar sig med stormsteg och då jag nu planerat in lite vecka för vecka vad som ska göras känns allt lite lugnare.
(dessutom har älsklingen nu provat ut sina kläder och han blev så fin så jag blev nervös bara av att titta på honom:)

4. Jag har ett jobb som jag stortrivs på, mina kollegor är helt fantastiska och de stöttar mig i allt. Sånt är verkligen guld värt!!!

5. Våra familjer och vänner är ALLT. De finns nära, bryr sig om, uppmuntrar, skrattar, gråter och oroas tillsammans med oss och vi är så tacksamma att de delar vårt liv, precis som vi vill ha det .

6. Sist men inte minst ni kära bloggare som ger så mycket, det är underbart att slippa känna sug ensam de tunga stunderna då ingen förstår utom ni. TACK för att ni finns!

Så framtiden, hit us with your best shot, vi är redo.


Puss


3 kommentarer:

  1. Vilket strålande humör!! Det kan bara göra gott och det smittar tydligen av sig ända hit till Jämtland! =) Ha en fortsatt bra söndagskväll!

    SvaraRadera
  2. Du är så härligt positiv. Du ger mig energi. Tack! Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt att du håller dig så positiv. Det är minsann inte lätt men samtidigt så tror jag att det sparar mycket energi som du säkert behöver till annat (som ditt kommande bröllop). Lycka till med planerandet!

    SvaraRadera